مدیر عامل باشگاه شیرین فراز کرمانشاه:
از رییس جمهور انتظار کمک ویژه داریم 

در صورت حمایت بیشتر مسئولین به لیگ برترصعود می کنیم 

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شیرین فراز در آستانه سفر دور دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه گفت: رییس جمهور به هر استانی که سفر کند، مایه ی خیر و برکت برای ورزش آن استان بوده و مسئولین باشگاه نیز در همین راستا در انتظار کمک ویژه ریاست محترم جمهور به تیم شیرین فراز هستند.

سلمان کریمی که از حدود چهار ماه پیش به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه معرفی شده است بااعلام این مطلب اظهار داشت: بسیار امیدوار هستم تا از طریق ملاقات حضوری با دکتر احمدی نژاد مشکلات و درخواستهای باشگاه شیرین فراز را به سمع و نظر وی برسانم و به همین خاطر در حال رایزنی با استاندار هستیم تا این شرایط حتی برای چند دقیقه کوتاه هم که شده میسر شود.

 کریمی در ادامه افزود: بسیار امیدوار هستیم همان گونه که آقای رییس جمهور به تیم های ورزشی استانهای دیگر کمکهای قابل ملاحظه ای داشته اند، تیم فوتبال شیرین فراز را که کاملاً خصوصی می باشد نیز مشمول کمکهای خود قرار دهد تا این تیم بتواند فعالیت خود را در سطح کشوری ادامه دهد.

 وی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه شیرین فراز نیز اظهار داشت: مسئولین استانی در حال کمک به این تیم هستند و خوشبختانه بخشی از مشکلات باشگاه مرتفع شده و مطمئناً در صورت حمایت های بیشتر مسئولان، توانایی بازگشت مجدد به لیگ برتر فوتبال را داریم.

 مدیر عامل باشگاه شیرین فراز به وضعیت کادر فنی این تیم نیز اشاره و خاطر نشان ساخت: پرورش که در چند بازی اخیر وظیفه هدایت تیم شیرین فراز را به عهده داشته عملکرد مناسبی را از خود به جای گذاشته، و ما نیز با اضافه کردن سنجری به کادر فنی به عنوان مربی درصدد تقویت بیشتر آن برآمدیم تا در ادامه رقابتها با قدرت بیشتری به کار خودادامه دهیم.

 وی در خاتمه با اعلام اینکه یاشگاه قصد دارد تا از حاشیه و جنجال به دور باشد، حمایت و استقبال مردم از بازیهای خانگی تیم شیرین فراز را خواستار شد و گفت: بازیکنان جوان این تیم قطعاً با تشویقهای گرم تماشاچیان با روحیه ای مضاعف در زمین مسابقه حاضر خواهند شد، چرا که حضور مردم در ورزشگاه باعث کسب نتایج بهتر تیم شیرین فراز در مسابقات لیگ می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد