ترکیب تیم فوتبال منتخب ایالت گالیسیا در برابر تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد.
اسامی 24 فوتبالیست تیم منتخب گالیسیا که قرار است در شهر لاکرونیا (مرکز این ایالت) به مصاف تیم ایران بروند، مشخص شد.
بر اساس این گزارش؛ دیگو لوپز از تیم ویارئال، روبرتو از تیم اوساسونا، کوئیکو پینیا از تیم ریسینگ فرول دروازه‌بان‌های تیم منتخب گالیسیا را تشکیل می‌دهند.
هم‌چنین مدافعین این تیم عبارتند از: روبن از تیم سلتاویگو، سالگادو از تیم رئال مادرید، نوخورول از تیم سلتاویگو، یاگو بوزون از تیم رکرتیوو اوئلوا، پیسکو از تیم دپورتیوو، باراخان از دپورتیوو، جاناتان آسپاس از تیم پیاچنزا و روبرتو لاگو از سلتاویگو.
بازیکنان میانی این تیم هم امیلیو ویکوئریا از تیم ژرس، سیتو از تیم سالامانکا، بورخام از تیم رئال وایادولید، جولیو آلوارز از تیم آلمریا، پابلو آلوارز از تیم دپورتیوو، روبرتو تراشوراس از تیم سلتاویگو، جاناتان ویلا از تیم سلتاویگو، یاخو از تیم دپورتیوو و نانو از تیم کادیز.
مهاجمان این تیم نیز جاناتان پریرا از تیم ریسینگ سانتاندر، دیگو کاسترو از تیم اسپورتینگ، پابلو از تیم ایپسویچ تاون و ناخو نوو از تیم رنجرز هستند.
این درحالی است که میشل سالگادو بازیکن تیم رئال مادرید به دلیل حضور در حضور در کمپ تیم رئال مادرید در امارات به سر می‌برد و در این بازی حضور ندارد.
تیم منتخب گالیسیا سال گذشته در همین تاریخ به مصاف تیم ملی کامرون رفته و با نتیجه‌ی یک بر یک در برابر این تیم متوقف شده است.
هم‌چنین تیم منتخب گالیسیا در سال‌های 2006 و 2005 با تیم‌های ملی اکوادور و اروگوئه بازی کرده است.
نتیجه‌ی دیدار اکوادور یک بر یک مساوی بوده و تیم اروگوئه با نتیجه‌ی دو بر سه از تیم منتخب گالیسیا شکست خورده است.
تیم‌ ملی فوتبال ایران و تیم منتخب گالیسیا امشب به مصاف هم خواهند رفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد