حذف چلسی و لیورپول از جام اتحادیه انگلستان 

 مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان شب گذشته با حذف تیم‌های مطرح چلسی و لیورپول پیگیری شد. 

در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان شب گذشته سه بازی برگزار شد که با پیروزی تیم‌های برنلی، بلکبرن و تاتنهام همراه بود.

در حساس‌ترین بازی شب گذشته دو تیم تاتنهام و لیورپول در ورزشگاه "وایت هارت‌لین" شهر لندن مقابل هم صف‌آرایی کردند که تقابل آنها با برتری 4 بر2 شاگردان هری ردنپ به اتمام رسید. برای تاتنهام در این بازی خانگی رومن پاولیچنکو (38 و 54) و فریزر کمپل (42 و 45) گلزنی کردند و گل‌های تیم لیورپول نیز توسط پلسیز (49) و سامی هیپیا (63) به ثمر رسید.

دیشب همچنین تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج شهر لندن به مصاف برنلی رفت و در حالی که تا پایان وقت معمول و اضافه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بریک مقابل این تیم دست نیافته بود در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر4 مغلوب شد. در این بازی برای چلسی دیدیه دروگبا در دقیقه 28 گلزنی کرد و تک گل برنلی را نیز "آکینبیه" در دقیقه 69 به ثمر رساند.

در دیگر بازی شب گذشته تیم بلکبرن در خانه ساندرلند با نتیجه 2 بریک به پیروزی رسید و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان را به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد