پیروزی استقلال تهران مقابل ساپیا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال 
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر؛ با پیروزی برابر سایپا به رتبه سوم جدول رده بندی بازگشت. تیم های استقلال تهران و سایپای کرج دیروز به رویارویی با یکدیگر پرداختند که در پایان 90 دقیقه، شاگردان قلعه نویی توانستند حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند. پیروز قربانی در دقیقه 67 و آرش برهانی در دقیقه 68 بازی دروازه سایپا را باز کردند تا پیروزی تیم شان را رقم بزنند.

برای تیم فوتبال استقلال تهران در این دیدار وحید طالب لو،پ‍ژمان منتظری،بیژن کوشکی، پیروز قربانی،مهدی امیر آبادی، حسین کاظمی، مهرداد پولادی (فرهاد مجیدی)جان واریو،آرش برهانی و سیاوش اکبرپور (علی علیزاده) به میدان رفتند.

ابراهیم میرزاپور، حسین کعبی، علو ترائوره، سید جلال حسینی، مجید ایوبی، روزبه شاه علی دوست(کریم انصاری فرد) کیانوش رحمتی، جواد آشتیانی (امید شریفی نسب) ابراهیم صادقی. صابر میرقربلانی(ایمان رزاقی راد) و عیسی ترائوره بازیکنانی بودند که با صلاحدید رضا فروزانی برابر استقلال در ترکیب تیم سایپا به میدان رفتند.

 استقلال با این پیروزی با 28 امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داد و سایپایی ها بعد از قبول ششمین باخت این فصل خود، همچنان با 16 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد