حسین محمدی:من مانع آشتی کنان دایی دایی و مایلی کهن شدم

مشاور ورزشی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ من نگذاشتم علی دایی به جلسه من مانع برگزاری جلسه آشتی‌کنان دایی و مایلی‌کهن شدم و نگذاشتم علی دایی به جلسه آشتی‌کنان برود زیرا در این صورت ارزش دایی کم می‌شد. 
سالها بود که با محمد مایلی کهن صبحت نمی‌‌کردم. زمانی که عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم اختلاف نظرهایی با ایشان داشتم. اما برای میهمانی آشتی کنان علی دایی با او تماس گرفتم و قرار شد سه کارت برای او، پسرش و دستیارش در کادر فنی سایپا ارسال کنم.
وی ادامه داد: روز بعد مایلی کهن با من تماس گرفت و گفت: به دایی بگویید خودش یک تماس با من بگیرد. وقتی چنین حرفی زد من تلفن را قطع کردم، زیرا نمی‌خواهم دایی ارزش خود را از دست بدهد. او عناوین ورزشی خود را از کوچه و خیابان پیدا نکرده است.
محمدی ادامه داد: زمانی که در میهمانی دایی؛ حسین رضازاده،‌حمید سجادی، ملکیان رئیس حراست باشگاه و دکتر قدیمی حضور داشتند و مشغول مذاکره با علی دایی بودند تا او را برای حضور در جلسه آشتی‌کنان آماده کنند. به او گفتم اگر پنجشنبه به این جلسه بروی دیگر با شما حرف نخواهم زد. علی دایی برای تیم ملی زحمات فراوانی کشیده است. او با شکم پاره و سری که 20 بخیه خورده بود برای تیم ملی بازی کرده است. باید ارزش او حفظ شود. نمی‌خواستم او سبک شود.  
محمدی در مورد اینکه آیا این دو با هم آشتی خواهند کرد یا نه؛ گفت:ما پس از 8 سال جنگ با عراق آشتی کردیم. بنابراین این دو نیز با هم آشتی خواهند کرد اما باید مقصر معلوم شود. خود من در حضور سجادی و رضازاده چهارشنبه شب با مایلی کهن صحبت کردم. متاسفانه وقت نشد کارت های دعوت را برایش بفرستم اما خیلی‌های دیگر را نیز تلفنی دعوت کردم. می‌خواهم بپرسم آیا برای یک عروسی همه مهمانان را خود داماد دعوت می‌کند. دایی فقط چند نفر معدود را شخصا دعوت کرد و بقیه را من و سایر دوستانش دعوت کردیم.
وی تاکید کرد: خود علی دایی نیز چندان تمایلی برای حضور در جلسه آشتی کنان نداشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد