رحمتی: هواداران استقلال مزد زحمات چند ساله ام در این تیم را با فحاشى هاى خود دادند .  

سید مهدی رحمتی بعد از بازی با استقلال گفت: هیچ وقت تا به این حد مورد ناسزا گویى قرار نگرفته بودم گویا هواداران استقلال فراموش کرده بودند که زمانى من سنگربان تیمشان بودم.او ادامه داد: در این بازى هواداران استقلال هیچ حرمتى براى من قائل نشدند و با ناسزاگویى خود مزد چند سال زحمت من را به خوبى دادند اما من باز هم از آنان هیچ شکایتى ندارم و بیش از این نیز در این مورد صحبت نمى کنم.

رحمتى تصریح کرد: بازى بسیار خوبى بود و برترى مس بیشتر از استقلال بود زیرا ما موقعیت هاى زیادى داشتیم و مى توانستیم در این بازى به پیروزى دست پیدا کنیم اما ضعف داورى باعث شد تا به این مهم دست پیدا نکنیم.دروازه بان مس افزود: داورى در این بازى به اعتقاد من خیلى ضعیف بود چرا که داور تحت جو ورزشگاه قرار گرفته بود و در برخى مواقع خطاهاى ما را نمى گرفت.رحمتى در پایان اظهار داشت: من معتقدم مس هنوز هم مدعى قهرمانى است و ما مى توانیم در بازى هاى بعد خود با پیروزى مقابل حریفان به صدر جدول دست پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد