شیرین فراز تراکتورسازی را متوقف کرد 

دیدار هفته دهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور دو تیم شیرین فراز کرمانشاه و تراکتورسازی تبریز با تساوی یک - یک به پایان رسید. 

در این دیدار که پنج شنبه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد، فرشاد سالاروند در دقیقه 6 نیمه نخست از سد مدافعان حریف گذشت و در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت که با پشت سر گذاشتن وی موفق شد اولین گل این دیدار را برای شیرین فراز به ثمر برساند.

 در دقیقه 30 بازی نیز علی جراح کار مدافع شیرین فراز مرتکب خطای پنالتی بر روی بازیکن تیم مقابل شد که نتیجه آن به ثمر رسیدن تنها گل تراکتور سازی توسط امیر محبی بود.

 تنها کارت زرد این دیدار را کارلوس روبرتو داسیلوا از تیم تراکتورسازی در دقیقه 27 دریافت کرد.

 همچنین دو تیم تمامی هر سه تعویض خود را انجام دادند که بر اساس آن در دقایق 16،9 و 30 نیمه دوم تیم شیرین فراز حامد رضا پور، سعید بابایی و یونس رشیدی را وارد زمین و فرشاد سالاروند، محمد نیک سیرت و پوریا درکه را از زمین خارج کرد.

 تراکتور سازی نیز در دقایق 23،15 و 36 نیمه دوم مسعود ابطحی، گوستاو داسیلوا و احمد سعید را وارد زمین و روح الله عطایی ، هدایت شهریاری و امیر محبی را از زمین خارج نمود. 

نکته جالب در این دیدار این بود که اکثر نفراتی که در تراکتورر حضور داشتند به همراه مربی تیم فراز کمالوند همان نفراتی بودندکه ۲ سال پیش شیرین فراز به همراه آنها جشن صعود به لیگ برتر را گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد