درپایان هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال : 

 شیرین فراز در جایگاه ششم  

 شیرین فراز پس از برگزاری بازی معوقه خود از هفته دوازدهم لیگ دسته اول که منجر به  پیروزی دو بر یک در مقابل شموشک نوشهر شد در  پایان هفته سیزدهم با ۱۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول گروه ب قرار گرفت و امید بیشتری به صعود  پیدا کرد. 

فاصله شیرین فراز با تیم دوم این گروه که تیم  پر مهره تراکتوسازی تبریز است تنها ۵ امتیاز است که قابل دستیابی است. 

بازی هفته چهاردهم شیرین فراز در مقابل تیم داماش لرستان در روز جمعه بیست و پنجم بهمن ساعت ۱۴:۳۰ در درود است.

مدیر عامل استقلال: به پیروزی رحم نخواهیم کرد  

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت : در بازی مقابل پیروزی تهران،آبی پوشان پایتخت بهترین بازی خود را به نمایش خواهند گذاشت و به رقیب رحم نخواهند کرد .  
وی در ادامه  گفت : ما در بازی برابر پیروزی قطعا بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت . بازیکنان ما بسیار با روحیه هستند و در این بازی به پیروزی رحم نخواهیم کرد.
وی از هوادارانی که در روز مسابقه به ورزشگاه خواهند رفت خواست،فقط تیم محبوب خود را تشویق و مسائل فرهنگی را هم به خوبی در ورزشگاه رعایت کنند.
آشتیانی درباره قضاوت این بازی گفت :داور ایرانی را ترجیح می دهم ، اما به تصمیم فدراسیون فوتبال در این باره احترام خواهم گذاشت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت : نام داور شهرآورد استقلال و پیروزی فردا اعلام می شود 

علی کفاشیان  در این باره گفت : نام داور این بازی تا حدی مشخص شده است،اما در این باره با اجماع نهایی تا فردا نام داور دربی دو تیم پیروزی و استقلال را اعلام می کنیم.
وی درباره قضاوت این بازی گفت : علاقه مندم داور این بازی از کشورمان باشد،اما باید با در نظر گرفتن همه جوانب داور بازی را انتخاب کنیم.
کفاشیان درباره شایعه تحمیل نام داور به کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت : نام هیچ داوری به کمیته داوری تحمیل نشده و این کمیته در انتخاب داور آزاد بوده است
.

مدیر عامل باشگاه شیرین فراز کرمانشاه:
از رییس جمهور انتظار کمک ویژه داریم 

در صورت حمایت بیشتر مسئولین به لیگ برترصعود می کنیم 

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شیرین فراز در آستانه سفر دور دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه گفت: رییس جمهور به هر استانی که سفر کند، مایه ی خیر و برکت برای ورزش آن استان بوده و مسئولین باشگاه نیز در همین راستا در انتظار کمک ویژه ریاست محترم جمهور به تیم شیرین فراز هستند.

سلمان کریمی که از حدود چهار ماه پیش به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه معرفی شده است بااعلام این مطلب اظهار داشت: بسیار امیدوار هستم تا از طریق ملاقات حضوری با دکتر احمدی نژاد مشکلات و درخواستهای باشگاه شیرین فراز را به سمع و نظر وی برسانم و به همین خاطر در حال رایزنی با استاندار هستیم تا این شرایط حتی برای چند دقیقه کوتاه هم که شده میسر شود.

 کریمی در ادامه افزود: بسیار امیدوار هستیم همان گونه که آقای رییس جمهور به تیم های ورزشی استانهای دیگر کمکهای قابل ملاحظه ای داشته اند، تیم فوتبال شیرین فراز را که کاملاً خصوصی می باشد نیز مشمول کمکهای خود قرار دهد تا این تیم بتواند فعالیت خود را در سطح کشوری ادامه دهد.

 وی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه شیرین فراز نیز اظهار داشت: مسئولین استانی در حال کمک به این تیم هستند و خوشبختانه بخشی از مشکلات باشگاه مرتفع شده و مطمئناً در صورت حمایت های بیشتر مسئولان، توانایی بازگشت مجدد به لیگ برتر فوتبال را داریم.

 مدیر عامل باشگاه شیرین فراز به وضعیت کادر فنی این تیم نیز اشاره و خاطر نشان ساخت: پرورش که در چند بازی اخیر وظیفه هدایت تیم شیرین فراز را به عهده داشته عملکرد مناسبی را از خود به جای گذاشته، و ما نیز با اضافه کردن سنجری به کادر فنی به عنوان مربی درصدد تقویت بیشتر آن برآمدیم تا در ادامه رقابتها با قدرت بیشتری به کار خودادامه دهیم.

 وی در خاتمه با اعلام اینکه یاشگاه قصد دارد تا از حاشیه و جنجال به دور باشد، حمایت و استقبال مردم از بازیهای خانگی تیم شیرین فراز را خواستار شد و گفت: بازیکنان جوان این تیم قطعاً با تشویقهای گرم تماشاچیان با روحیه ای مضاعف در زمین مسابقه حاضر خواهند شد، چرا که حضور مردم در ورزشگاه باعث کسب نتایج بهتر تیم شیرین فراز در مسابقات لیگ می شود.

اسامی تیم ملی برای دیدار با تایلند 

دعوت از سیاوش اکبرپور  

 کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی بازیکنان دعوت شده برای دیدار این تیم برابر تیم ملی فوتبال تایلند را اعلام کرد که در بین اسامی نام سیاوش اکبرپور از استقلال به عنوان بازیکنی جدید به چشم می خورد. 

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان به شرح زیر است: 

سید مهدی رحمتی – وحید طالبلو- رحمان احمدی – مجید غلام نژاد- محسن بنگر – سید جلال حسینی – حسین کعبی – هادی عقیلی – پیروز قربانی – حسن اشجاری – ستارزارع – کریم باقری – محمد نوری – محمدرضا خلعتبری – مازیار زارع – احسان حاج صفی – خسرو حیدری – کیانوش رحمتی – میثم بائو – آرش برهانی – سید محمد مهدی سید صالحی – سیاوش اکبرپور و غلامرضا رضایی. 

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان باید ساعت 12 فردا خود را در محل هتل آکادمی ملی المپیک به کادر فنی معرفی کنند. دیدار ایران و تایلند روز نهم بهمن برگزار خواهد شد.