بانوی پیر میلان را شکست داد   

 در زیباترین و مهم‌ترین دیدار هفته شانزدهم سری A یوونتوس میزبان میلان بود. در این دیدار ابتدا دل پیه‌رو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 16 یووه را پیش انداخت. این گل را پاتو در دقیقه 31 جبران کرد. سه دقیقه بعد یووه توسط کیه‌لینی دوباره پیش افتاد و در دقیقه 41 نیز آمائوری نتیجه را سه بر یک به سود میزبان رقم زد.

 در نیمه دوم تیم میلان توسط آمبروزینی در دقیقه 57 یکی از گل‌های خورده را پاسخ گفت اما در نهایت این تیم یوونتوس بود که در دقیقه 69 و باز هم توسط آمائوری کار میلان را یکسره کرده و این تیم را با شکست راهی خانه کرد.

 در حال حاضر اینتر میلان با 39 امتاز در صدر قرار دارد، یوونتوس با 33 امتیاز دوم است و تیم‌های ناپلی و میلان با 30 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

بارسلونا از شوستر برای تماشای "ال کلاسیکو" دعوت کرد 

 باشگاه بارسلونا از برند شوستر ، مربی معزول رئال مادرید، دعوت به عمل آورد تا با حضور در نیوکمپ "ال کلاسیکو" را از نزدیک به تماشا بنشیند. 

باشگاه رئال مادرید هفته گذشته شوستر را به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های فصل جاری لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا از سمت خود اخراج و خوانده راموس را جایگزین این مربی کرد.  

باشگاه بارسلونا از مربی پیشین رئال مادرید و بازیکن پیشین آبی و اناری پوشان شهر بارسلون دعوت به عمل آورده تا امشب با حضور در ورزشگاه نیوکمپ از نزدیک این دیدار را به نظاره بنشیند.

یکصد و پنجاه وهفتمین دربی اسپانیا بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید امشب در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار خواهد شد.

پرسپولیس از سد پاس همدان گذشت 

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی برابر پاس همدان علاوه جایگاه خود در رده سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر  تثبیت کرد. 

در ادامه مسابقات هفته نوزدهم رقابت‌های فوتباللیگ برتر پرسپولیس تهران با نتیجه 3 بر صفر برابر میزبان خود پاس همدان به پیروزی دست یافت تا با 33 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر تثبیت کند.

در این دیدار که با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد، ابراهیم توره(64 و 81) و حسین بادامکی(69) برای تیم فوتبال پرسپولیس گلزنی کردند. ضمن اینکه حنیف عمران زاده از پاس همدان و علی کریمی، پژمان نوری و مازیار زارع از پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. همچنین امید خورج در دقیقه 3+90 به دلیل خطای خشن روی دروازه بان پرسپولیس با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

مسابقات هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا شب گذشته با شکست رئال مادرید مقابل ختافه و برتری بارسلونا برابر سویا آغاز شد. 

نتایج دیدارهای اولین روز از هفته سیزدهم لالیگا به شرح زیر است: 

سویا صفر- بارسلونا 3   

 در این دیدار ساموئل اتوئو در دقیقه 20 و لیونل مسی دقایق 78 و 92 برای بارسلونا گلزنی کردند. 

ختافه3 - رئال مادرید  یک 

گل‌ها: آلبین 3 و 47 و اوچه 82 برای ختافه و ساویولا 55 برای رئال‌مادرید

اتوئو: پیروزی با ارزشی کسب کردیم  

مهاجم کامرونی بارسلونا پیروزی در خانه سویا را بسیار با ارزش توصیف کرد. ساموئل اتوئو گفت: این پیروزی با ارزشی بود نه به این خاطر که در خانه حریف به دست آمد بلکه به این خاطر که برابر سویا حریف بزرگ ما شکل گرفت.
وی افزود: هواداران بارسلونا به خاطر توقف خانگی در هفته گذشته از دست ما دلخور بودند و این پیروزی شادی را به شهر ما باز می گرداند.
وی خاطر نشان ساخت: بارسلونا امسال قدرت اول فوتبال اسپانیا و اروپا است و ما این مسئله را به تمام قاره ثابت می کنیم.

پیروزی استقلال تهران مقابل ساپیا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال 
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر؛ با پیروزی برابر سایپا به رتبه سوم جدول رده بندی بازگشت. تیم های استقلال تهران و سایپای کرج دیروز به رویارویی با یکدیگر پرداختند که در پایان 90 دقیقه، شاگردان قلعه نویی توانستند حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند. پیروز قربانی در دقیقه 67 و آرش برهانی در دقیقه 68 بازی دروازه سایپا را باز کردند تا پیروزی تیم شان را رقم بزنند.

برای تیم فوتبال استقلال تهران در این دیدار وحید طالب لو،پ‍ژمان منتظری،بیژن کوشکی، پیروز قربانی،مهدی امیر آبادی، حسین کاظمی، مهرداد پولادی (فرهاد مجیدی)جان واریو،آرش برهانی و سیاوش اکبرپور (علی علیزاده) به میدان رفتند.

ابراهیم میرزاپور، حسین کعبی، علو ترائوره، سید جلال حسینی، مجید ایوبی، روزبه شاه علی دوست(کریم انصاری فرد) کیانوش رحمتی، جواد آشتیانی (امید شریفی نسب) ابراهیم صادقی. صابر میرقربلانی(ایمان رزاقی راد) و عیسی ترائوره بازیکنانی بودند که با صلاحدید رضا فروزانی برابر استقلال در ترکیب تیم سایپا به میدان رفتند.

 استقلال با این پیروزی با 28 امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داد و سایپایی ها بعد از قبول ششمین باخت این فصل خود، همچنان با 16 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.