سرمربی جدید شیرین فراز کرمانشاه گفت: تیم شیرین فراز با انجام سری جدید تمرینات هفته به هفته بهتر خواهد شد. 

 سعید پرورش پس از تساوی یک بر یک دو تیم شیرین فراز و تراکتورسازی در جریان هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور افزود: هر دو تیم در این دیدار، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. 

سر مربی موقت شیرین فراز گفت:تیم شیرین فراز تیم بسیار خوبی است و من شناخت کاملی از آن داشته و دارم بازیکنان ما می توانستند خیلی بهتر از این نتیجه کسب کنند ولی متاسفانه روی یک اشتباه فردی گل را دریافت کردیم اما در مجموع من از بازیکنان در این بازی راضی هستم. 

پرورش در خصوص وضعیت اش در تیم شیرین فراز خاطر نشان کرد: فعلاً مسئولین باشگاه من را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرده اند.  

لازم به ذکر است شیرین فراز با وجود اینکه دو هفته بود بازی نکرده بود و با وجود مشکلات فراوان و برکناری سرمربی اش یعغوب وطنی ولی در این دیدار پا به پای تراکتوسازی بازی کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد